.vidrigt

Usch, så äckligt vidrigt det är att rensa avlopp.
Upptäckte igår när jag tvättade (eller var det idag? Blev plötsligt rejält förvirrad) att det kom upp lite vatten i handfatet när tvättmaskinen tömde sig = dags att rensa.
Passade på efter att ha hämtat K från dagis, slängde ungarna i badkaret och satte igång. Inte så farligt stoppigt, men äääckligt. Att gammalt hår kan lukta så illa. Huuuuh.

Imorgon har dagis studiedag, skönt, för då kan K vara hemma. Jag vet inte om han testar eller vad det är, men han grät lite på väg till dagis idag. Han ville stanna och leka i sandlådan. Men det gick bra när vi kom dit, först ville han inte gå in, men när han väl var inne så var han inte lika glad som vanligt, men glad iallafall. Så kluven blir man, helst vill jag nästan bara låta honom slippa gå dit, men jag vet ju att han trivs, han har kompisar, dessutom är lillans papper inskickade och hon ska ju också få en plats snart.

På fredag kommer han bli glad iallafall, när mormor kommer och vi ska åka bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0