.pappa klappa

A satt i mitt knä.
A: Mamm...pappa!
Xlii: Ja du får gå till pappa. Ställer ner henne på golvet.

A går fram till... inte pappa, utan hyllan, tar ner en mora träsk-dvd, går fram till dvd:n och trycker ut luckan.


Inte "pappa." KLAPPA! (Klappa händerna när du är riktigt glad...)

Igår var vi och handlade. K drog korgen som vanligt. När jag står och väljer bland tvättlapparna (eh för det finns ju så många) så står han vid leksakerna. Plötsligt böjer han sig ner, tar upp en kartong med en röd bil och ställer den i korgen.
K: Vi måste ha en bil också.

Hahaha!
Det blev ingen bil. Han har så många, och dessutom hade jag bara med mig pengar så det räckte till precis det vi skulle ha. Fast hade jag haft pengar... jag vet inte... det är ju så svårt att inte skämma bort dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0