.om a

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva... lite om A kanske. Mest för att jag själv ska komma ihåg, skriver ju inte upp på papper utan bara här, på helgon och på fl. Ska sammanställa allt... någon dag.
Hon säger sitt namn, älskar bilar (biiii!), totteboken, tittut-boken och kattboken, K´s kattgosedjur Flicka. Idag byggde hon ett 16 klossar högt torn, med lite hjälp av mig, jag rättade till och höll fast medan hon byggde, så att det inte skulle rasa. Hon var så glad för sitt torn!
Rutinerna hålls. I förrgår somnade båda barnen l 19.20, igår somnade de 19.40 och idag somnade K 19.20 och A kl 20.00. Ville inte sova lilla gumman, men tillslut la hon sig på magen så jag kunde buffa lite. "Aaaaa" sa hon en stund innan hon blev tyst. Sötnos.

Kommentarer
Postat av: tiny

du får gääärna fortsätta berätta vad barnen gör o säger. Det är roligt o läsa om. (: lägg gärna in lite mer bilder om du vill med. (:

2008-01-24 @ 22:36:29
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0