.blåklockor och bebisar

Stackars A fick en blåtira. Eller ja... ett litet blåmäke under ögat. Hon når längre än förut, och lyckades få tag i digitalkamerans snöre från hyllan. Drog och - tjong - fick hon kameran rakt i ansiktet. Stackars liten.

Nya ord: Ga eller gacka = docka
bau = boll

Tvåordsmeningar!!
Dä tutte.
Titta dä!


K pratar på. Igår tittade vi i en djurbok, och pratade om att lejonen äter zebror. Så visade jag honom bilden på grisar och sa att vi ätit gris till middag (köttgryta).
K pekade på åsnan.
K: Jag äter den, den är i magen. Min mage blir sock! (tjock). Sen spjicker magen och det kommer en bebis. En bebismormor! En bebismormor kommer på min mage. En bebis-C! (Kusinens namn).

Haha han är för söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0