.jag behöver te

Nu!

Är hur trött som helst. Åh vad det ska bli gott med en kopp te. Det kokar ute i köket nu. Har knappt kunnat sova de senaste nätterna, utan orsak.

Elle första orsaken var ju i måndags natt när ´s chef ringde kl 00.30 och skrämde livet ur mig. Hon frågde var P var och jag sa att han var på jobbet, gick hemifrån vid 23.10.  (Nu kom P med teet)
Jo sa hon, hans jobb ringde och sa att han inte kommit dit!
Och jag visste att bussen skulle vara framme vid 24... inte kul. Tog 15 minuter innan jag fick tag på P och under den kvarten hann tusen tankar flyga genom huvudet.
Visade sig sen att när han skulle byta buss kom aldrig den andra bussen, så han stod ute på industriområdet och visste inte alls vad han skulle göra. Han hittade inte att gå och de hade inte gett honom något telefonnummer heller.
Så därför somnade jag inte förrän långt efter 2 och så upp igen strax efter 6.
Natten efter kunde jag inte heller sova. Övertrött kanske.
Och idag kommer jag inte komma isäng förrän 23.30 nånting. Först kommer heroes och sen får jag väl kolla på inspelade TM Sthlm.

A tog typ 1 steg idag, utan stöd. Skriver typ för jag vet inte om hon råkade ta det eller om det var med flit. Snart går hon i vilket fall som helst, hon har bra balans och kan ställa sig rakt upp från att ha suttit på huk på golvet.

Igår tog jag båda barnen själv till BVC, en bytesaffär med P: Om jag tog med båda kidsen skulle han stanna hemma från repet. Lätt val!
Det gick jättebra, var ute i god tid för säkerhets skull och vi kom dit i tid. Lit för tidigt, bra, då hann K leka en stund. Han vägde 14 kg och var 95 cm lång. Utmärkt tal-test. Det visste jag väl!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0