.jag är gammal

Blä jag får sådan åldersnojja. Jag börjar ju bli gammal. Åren går och går och går men det känns som att tiden står still. Jag känner mig som 20. Men jag är inte 20. Jag är faktiskt närmare 30 än 20 nu. Tur det är fyra år kvar till dess. Och tur att P är 8 år äldre, så jag alltid kan känna mig ung i hans sällskap *haha*.

Fast åldern spelar ju faktiskt ingen roll egentligen. Det är ju hur man känner sig, och 30 är inte gammalt, jag tycker inte det. Det är nog mest att jag inte fattar vart tiden tar vägen, och sen får jag lite småångest av att inte direkt ha kommit någonstans i livet. Fast det har jag ju. Jag har en underbar sambo och två underbara, härliga, goa ungar, och vi har ett fint (någorlunda) hem och allt sånt där.

Nåja, jag fick ju tårta igår iallafall. Och så fort P får sin lön ska vi köpa en fotoskrivare till mig!!!

Vår dator måste installeras om! Ibland skriver jag så fort att den inte hänger med. Ska göra iordning på våra typ 6 gb med bilder på barnen och bränna dem. Jag vill inte riskera någonting. Jag ska göra iordning dem ikväll.

Och ikväll ska P repa så det går säkert åt helvete med nattningarna, och sen kommer House och DHW samtidigt. Och jag kommer fortsätta kolla på DHW fastän jag nästan tröttnat på serien, därför att jag konstigt nog har svårt för att sluta kolla på något när jag väl börjat. Fast jag slutade faktiskt med kyle xy men den blev ju dålig. och nu sitter jag bara och flummar runt, för jag är trött! Somnade efter 2 och vaknade runt 6.

Snart ska jag hämta K på dagis och sen ska jag och han till BVC. 3årskontroll. Lillan får vara hemma med  P som nu jobbar natt i ett par veckor.

K går på pottan nu! Han har inga blöjor alls på dagtid hemma sen i lördags. Han är såååå duktig. Ibland händer en liten olycka men oftast fixar han det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0