.hon kan gå


Lilltjejen alltså. Igår tog hon sex små små steg när P var i affären. Sen när han kom hem skulle jag visa och ställde A på golvet och satte mig en bit ifrån. Då tog hon sex stora steg. Lite vingligt, men ändå. Och imorse hann hon ta ca 5 stycken innan "snälla" storebror gav en liten knuff. Hon kommer säkert kunna traska omkring på 1-årsdagen. Ska tömma kameran och se om jag kan få några steg på film.

Dessutom upptäckte jag en ny kindtand, den som sitter som den förra fast på andra sidan, för ca 3 dagar sen.

Idag ska vi ner till stan och köpa mörkgrå färg till dörrlisterna. Kommer bli skitsnyggt. Ljusgrå väggar, mörkgrå dörrlister och vita dörrar. Ska köpa lite långkalsonger till K också. Men fotoskrivaren får vänta till lönen.

Kommentarer
Postat av: tiny

åh va roligt!!! ((: va duktig hon är. (:

2007-09-21 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0