.fredagskväll


Och jag är helt ensam just nu. P åkte på rep som vanligt. *suck*.
Barnen sover. Lite skönt faktiskt, att få rå om mig själv en stund. Fast det hade varit roligare om P varit hemma.

Jag har en 200 grams chokladkaka (gottegris!) och en massa mjölk i kylskåpet. Och de två första avsnitten av Heroes på video. Har hört att den serien ska vara väldigt bra. Kanske dumt att hitta ännu en serie att följa, men skit samma. Tv är skönt på kvällarna.

Fast videon är ju lite mupp. Videokanalen är som myrornas krig fast med bild, så varje gång jag ska titta på något jag spelat in får jag koppla om. Vet inte om det har med att allt blivit digitalt? Videon är ju analog.... men jag vet inte om de har bytt här än, och det hände bara helt plötsligt en kväll att bilden var dålig. Jaja, skit samma.

Imorgon ska vi städa och på söndag är det födelsedagskalas nummer tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0