.struligt


Ibland blir det bara massa strul och missförstånd om papper som ska skickas hit och dit och inte, och sen ska de skickas iallafall, men inte det papper man trodde utan ett helt annat. Men nu sitter nog allt på plats och jag vet vad jag missuppfattat, så nu ska det skickas imorgon. Förhoppningsvis, om P får tag i sina chefer då. Krångligt med barnomsorg ibland.

Idag är det ju tydligen kanelbullens dag har jag hört och sett lite överallt. Så när jag var och handlade falukorv och mjölk till dagens middag var jag ju tvungen att köpa hem en påse med 8 st bullar från skogaholm. De är goda.
En gång fick vi bara 7 st bullar i en sån påse. Men jag vet inte om det går att klaga över det när vi en annan gång fick 9. Så det gick ju jämnt upp iallafall.

Idag kollade jag på hus igen. Efter en lång paus. Jag vill ha ett hus. Jag såg så fina. Härliga trädgårdar, många rum. Jag vet alltid precis vilket vi (jag och P) ska ha, vilket som är till K och vilket som är till A.

A traskar och går hela dagarna. Kryper mest, förstås, men nu kommer hon och stapplar fram från hallen. Hon klarar av att gå genom hela lägenheten, helst när hon håller någon av oss i ett finger. Då tror hon att hon har stöd fast hon inte har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0