.spindeln kom tillbaka

Den som jag för ett tag sedan spolade bort med duschslangen. Jag tror det var den iallafall. Vill helst inte tro att vi har haft två olika spindlar här.
Iallafall, nu satt den bakom pottan i badrummet, i hörnet. Lätt byte. Jag tog dammsugaren, och efter det passade jag på att dammsuga lite runt kattlådan, så att om den inte dog av att bli uppsugen förhoppninsvis dog av att få en kattsandsten i huvudet. Efter det la jag dammsufarslangsöppningen mot ett av lillans blöjpaket som står i hallen så att den inte kan krypa ut om den nu överlevde. Jag hatar spindlar.

Det bor många spindlar här annars. Mest sådana där små knappspindlar med långa ben. De sitter runt husets ytterdörr. Men snart borde de väl frysa ihjäl hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0