.höst


Jag tycker faktiskt om hösten. Lite. Fina höstdagar. Brukar gå ut en halvtimme innan det är dags att hämta K, och sedan är vi ute i 1-2 timmar till. Denna veckan har varit härlig. +10 grader och sol.
I tisdags och igår lekte K med R ute. De var så söta. Sprang runt och lekte och någon gång kramade de varann. När vi skulle gå hem  fick jag övertala och bära hem en gallskrikande unge: "Jag vill leka med R!!!"
Men även busungar behöver middag.

A har ätit bra till middag i tre, fyra dagar nu. Men morgongröten ratar hon. Nu kan hon dessutom peka ut näsan, och frågar jag var munnen är gör hon prutt-och smackljud med den. Sötnos. Hon blir dessutom helt galen när hon får syn på gungor, vill vill vill gunga!

Och K  vågade gå på nätet (Ett pindelnät. Jag är en pindel. Nej jag vill inte vara en pindel, jag vill vara en kisse") och åka rutchkana alldeles själv. A är föresten galen i rutchkanor också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0