.familjebad


Först duschade jag och sedan kom K och ville hoppa i han med, det fick han förstås. Sedan klättrade A upp på pallen och stod och gnällde, så det var bara att klä av och lyfta i henne också. Sedan ville K att P skulle komma också. Det blev rejält trångt haha. Vi har inte ett så jättestort badkar. Trångt, men mysigt.

Imorgon ska vi in och köpa nya vinterskor till K. Och ett par termobyxor. Han har en overall, men jag tycker nog att han behöver dubbel uppsättning. Måste börja fundera på julklappar också. Jag vet lite till K och lite till A och nån grej till P.  Måste komma på till släkten också. P har köpt något till mig och jag är så nyfiken så jag tror jag dör! Nu längtar jag till jul. Jag älskar att ge och få julklappar, det kommer jag nog aldrig att bli för gammal för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0