.det är synd om mig

Idag vaknade jag kl 4 med nackvärk. Kunde knappt somna om, och när ungarna gick upp strax före sju försökte jag tänja, massera och duscha varmt men inget hjälpte. Tog en ipren tillslut och då gick det iallafall över såpass att det inte gjorde ont när jag satt stilla. Fick ta ytterligare en tablett nu på kvällen, men det gör fortfarande ont när jag rör huvudet på vissa normala sätt. Måste ha legat konstigt eller sträckt till mig eller nåt inatt. Tur det bara är höger sida och inte hela nacken iallafall.

Sitter och tröstar mig med lite godis trots att jag lovat mig själv tusen gånger att sluta äta godis. Det är ju omöjligt! Ibland tror jag att jag är sockerberoende, fast innerst inne så vet jag att jag bara saknar viljestyrka. Godis är ju så gott! Tyvärr.

Lilla A får första hörntanden nere till vänster. Nu går hon nog 40-50% av tiden skulle jag tippa. Hon är så söt, går alldele bredbent för att hålla balansen. Nytt ord: titt-ut! Och vilja har hon: eeeeeeeeeeehhh!! får vi höra så fort hon vill något. Sen pratar hon långa samtal på bebiska och vi fattar inte ett dugg, men man ser på henne att det är något hon berättar för oss. Så vi ler och nickar och säger "ja" och "nej" där vi tycker det passar. Typ.

K busar som vanligt och är så otroligt söt mot sin syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0