.sjuk


Det var inte inbillning. Spydde tre gånger igår och kände mig sååå kass. Låg och sov i soffan typ hela dagen. Tur att P också var sjuk och hemma från jobbet, fast inte lika sjuk som jag så han kunde ta barnen det mesta. Det enda jag fick imig igår var två piggelin, en kopp nyponsoppa och en kopp varm choklad. Mår inte särskilt bra idag heller men jag hoppas det mest beror på sviterna sedan igår, att jag inte ätit och så. Det känns iaf bättre idag.

K fick självklart var hemma från dagis. Han är frisk men vi kan ju inte ta dit smittan. Tror det är 2 symtomfria dagar hela familjen ska stanna hemma, helst. Eftersom det är så smittsamt. Men vi missar inte föräldramötet! En fröken var också sjuk så det är framflyttat.

Nu ska jag ta mig en kopp te och se om jag kan få i mig någon macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0