.perfekta tänder


Äntligen frisk! Det känns som det iallafall. Kunde knapt äta på hela dagen igår, kroppen behövde mat men magen ville inte ha, så det var lite konflikt. Men idag kändes det helt annorlunda när jag vaknade. Inget illamående alls.

Var hos tandläkaren med K i morse. Var rädd att han skulle ha hål eftersom han varit svårborstad, men han hade perfekta tänder. Och han var så duktig och gapade så fint. Stor kille nu!

K: Mamma jag älskar dig, du är min allra bästa vän!

Jag smälter när han säger sådana saker! Gullegosunge!

A babblar på.

Vade = Vad är det?

Nu kan hon peka ut magen också, och hon förstår en massa, klappa, hämta välling, var är bollen, dansa... hon dansar väldigt väldigt sött.
En favoritlek: trycka på fjärrkontrollen mot tv:n och se vad som händer.

Hon har börjat tycka om böcker också, just nu är favoriterna titt-ut, miffy, djurboken.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad sött! ha en bra dag...

2007-11-30 @ 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0