.magsjuka

Äckelvarning.
P har magsjuka. Uuuusch minns fortfarande hur det var i våras när vi hade det båda två. Då var det inte kul att ta hand om två småttingar samtidigt som vi turades om att kräkas och skita. Tur det bara är han den här gången, så jag slipper må illa och ha ont i magen, och att åtminstone en av oss kan ta hand om barn och hem.

Lite onödigt vetande, först var jag i affären och köpte mat och lite julmust, och allt kostade 301,50. Sen efter middagen fick jag gå en gång till, för jag glömde köpa päron-split som P önskat, och dessutom behövde vi kattsand och toapapper, och sen muntrade jag upp P med fyra nya filmer. Det kostade 301. Fråga mig inte varför jag skriver upp det, men jag tycker det var lite kul.

På lördag ska jag shoppa. Ska bli kul! Åka till stan och köpa julklappar.

Nu ska jag byta sanden i kattlådan.

Kommentarer
Postat av: tiny

usch, stackars peter. ): men kul o shoppa!!

2007-11-22 @ 19:39:26
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0