.låt mej vaja

Igår badade K. Efter en stund frågade jag om han inte skulle gå upp nu.
Nej, jag vill bada. Låt mej vaja!

Haha. Han brukar säga så roliga saker. Fast det är nog roligare när man hör det än när man läser det.

Dumma dej, det är pappas mobil!

Nu är det slut! (
när jag sjunger och han inte vill att jag ska sjunga mer)

Och mycket mer som jag tyvärr har glömt för tilfället... måste skriva upp oftare!!

Inatt vaknade A vid 3.35. Sedan ville hon leka. Det fick hon inte, jag la ner henne, hon kröp upp, jag la henne, hon kröp upp... tillslut, efter en timme, somnade hon om. Sedan vaknade K innan 6.30. Gäsp.

A traskar och går. Numera kryper hon aldrig, och hon tränar sig på att springa. Det funkar inte riktigt än, men snart kanske. Hon har ett nytt ord och två nya ljud. Leker hon med ormen säger hon ssssssssssss och leker hon med dinosaurierna säger hon oooaaaauuuu.
t-te betyder tutte. Såklart. Annars är det mest en massa bebiska fortfarande.

Hmm nu ligger P i sovrummet och sjunger "äääär min lillaaaa häääääst". Undrar om han sover eller är vaken. *Asg*



Kommentarer
Postat av: BABBEL DROTTNINGEN

GodMorgon, hoppas du får en fin dag! :)

2007-11-04 @ 10:02:32
URL: http://Kristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0