.planer

Idag hade vi tänkt åka till lek&bus-landet, äta på flintstones och köpa en kabel när vi ändå är där. Får väl se om vi orkar. Jag känner mig inte i form idag så jag skjuter nog helst upp det till nästa helg.

Har börjat spela "Heaven&Hell" igen. Det är ganska kul, lite likt black&white. P slängde ju mina saves från Neverwinter nights 2, så det måste jag spela om någon gång. När jag får tid. Det kan ju gå ganska långt mellan spelomgångarna och det spelet + de andra är roligare att spela intensivt.

Måste ju sätta igång med scrappandet snart också. Var längesen jag satt med det nu. Men jag vill köpa albuen först. Ska köpa dem i sommar, plus en fotoskrivare! Det vill jag verkligen ha. Tänk att slippa hålla på och skicka in till framkallning, bara printa ut de foton man vill ha just då. Smidigt!

Jag vill ha en sopborste också, apropå ingenting. Lite jobbigt att släpa fram dammsugaren så snart A har käkat smörgås och det ligger smulor i hela köket. Dessutom fastnar de bara i röret så det tar helt stopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0