.jag dör!!!

Nu. JAG DÖR!!!

FY FAAAAN
det här är nåt av det värsta jag har varit med om. Så nu dör jag. Bye bye.


...

...

...

...


Ok då, jag dör inte, men fy fan fy fan fy fan och ännu mera svordomar. Känner mig sååå äcklig.
P kom hem med shampoo så vi får bort de jävla lössen!!!

Löss löss löss. GAAAAAAAHH!!!

Kli  hårbotten på P. I förrgår börjar det på mig. Igår fick jag ut små ludd under naglarna, 3-4 st som inspekterades noooga, men nä, det var nog bara ludd.

Idag. Kollat noooga. Inte sett nåt i håret, inte under nageln. Så nyss... fick nåt... la på tvättlapp.
 Vi tittade... tittade... tittade...

DEN RÖR SIG!!! Jag dog.

Kollade Ps hår. Efter en stund såg jag TVÅ större än mina.
Fy fan, jag skrek och sprang och dog.

Får jag så stora rakar jag av mig håret. På allvar.

Imorgon bli det hemma från dagis och jobb oh blir kuddar i frysen och stortvätt och SCHAMPOO.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Kommentarer
Postat av: Denice

Yuäck!!!! Stackare!!!! Blä oc husch och rysningar...

2007-05-15 @ 20:31:32
Postat av: tiny

fan vad äckligt!!! usch.. hehe

2007-05-15 @ 23:26:50
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0