.gott val

* Varm choklad och kanelbullar
*Glass icas tresmak med lakritssås och strössel
*En påse tutti-frutti passion

Jag tror det blir varm choklad och bullar värmda i micron. Mums vad gott!

Kyle xy kl 20 och sen borde vi kanske se klart Skycaptain and the world of tomorrow. Orkade ju inte se klart den i måndags.

Vi tittade lite på områden vårt hyresbolag har. Vi vill ju så gärna ha en fyra, men jag vill ju helst bo kvar här! 5 min till skogen, 5 min till dagis, 5 min till affären, 5 min till spårvagnen som tar oss till bvc och bibliotek på 5 minuter och ner till stan på 15-20 minuter. Det är ju faktiskt perfekt.
Tänk om de kunde göra som grannen föreslog! Slå ut väggen till 1an här bredvid, tänk så underbart. De har en sån fyra, gjort om en trea och en etta. Men det kommer inte att hända.

K svär. Hoppsan.
Ofan jääla bil
Ofan jääla katt
Ofan jääla pappa
De snappar upp de små liven... *ska sluta svära nu*

Kommentarer
Postat av: tiny

Hahhaha! Ja, nu får ni tänka på vad ni säger. q:

2007-05-18 @ 21:29:49
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0