.ge mig uppmärksamhet

Svara i kommentarerna :)

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett ord.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta denna lista i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: tiny

1. Systeryster. (:
2. såklart vi är.
3. När jag föddes, vi är systrar ju.
4. Absolut. love u*
5. självklart
6. sånt är så svårt.. /:
7.personlig (kan man skriva så? (: egen stil oså menar jag. haha)
8. haha, minns inte, men säkert nåt bra.
9. säkert. q:
10. barnen, göteborg, sammetströjor. (:
11. ett långt o lyckligt liv.
12. ganska bra, men önskar det var bättre.
13. jaa.. när var det.. påsk?
14. har redan gjort. (:

2007-05-22 @ 20:56:24
URL: http://tinys.blogg.se
Postat av: Denice

1. Siss
2. Jo, det tycker jag
3. När du föddes!
4. I lööv :-)
5. haha, mer pussar åt folket
6. Danni - det är ju det enda jag säger!
7. viljestark
8. säkert att du var väldigt liten!
9. nej... inte i den där bebisbemärkelsen ;-)
10. göteborg, barn & bebisar
11. just nu - en lägebhet med trädgård (alt hus) i ert område
12. bättre kan vi
13. var det så länge sen som c:s dop?
14. kan ha en i bloggen på familjeliv.

2007-05-23 @ 10:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0