.tur man har snabba reflexer


Hade precis skalat potatis till middagen. Lillan satt i sin antilop-stol precis bredvid mig. Jag höll på att rensa slasken på potatisskal, och K lekte med lillan. Och helt plötsligt ser jag hur hela stolen välter!!

Slängde allt jag höll i händerna och lyckades dämpa upp fallet något. Det kändes som att det gick i slow-motion. K hamnade på rygg på golvet med stolen över sig och som tur var satt lillan kvar i stolen med underkroppen och hamnade liksom på K med överkroppen, eller så var hon i luften, jag vet inte riktigt men hon föll aldrig i golvet iallafall. Och jag min jävla klant hade henne inte fastspänd! Hur dum får man vara? Fast det gick ju bra ändå...
Tror jag ska byta stol nu, så lillan får tripp-trappen och K får sitta i vanlig stol. Han vill ju alltid göra det ändå.

Kommentarer
Postat av: tiny

Usch.. otäckt.. tur att det gick bra!

2007-06-14 @ 20:23:56
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0