.lite om mycket

Egentligen har jag mycket att skriva om som jag inte har skrivit om.
Dagisfesten. Speciella lekparksstunder. Slottsskogen med mormor och T. Lekar. Prat. Skratt. Middag på balkongen. Planer för balkongen.
Jag orkar inte skriva om allt just nu, och säkert inte sen heller. Jag minns nog ändå.

Dagisfesten var rolig iallafall. K blev sminkad till katt och hade jätteskoj. Ingen busade som han.

I onsdags var vi i slottsskogen. Så mysigt och så roligt. Idag ska vi dit igen. K tror att mormor ska följa med igen, fast det går ju inte. Han tjatar massor om mormor :) Ska bli kul att vara där en vecka i sommar.


Kommentarer
Postat av: tiny

Haha, dom är så söta barnen. (: önskar man kunde ses oftare. (:

2007-06-10 @ 12:39:23
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0