.äntligen

Mitt hopp tändes när klockan var 6, 15 grader varmt, blå himmel och nästintil vindstilla. JAAA!!! Idag var det äntligen sommar! 20 grader blev det tillslut när vi gick ut, sedan säkert mer. Vi var i sandlådan och på promenad, allt som allt blev det 3 timmar innan vi gick hem och åt middag.

P ska ha maratonrep nu i 3 dagar, inför resan till Rumänien. Så han skulle iväg senast 18.15. Suck och stön, lägga barnen själv, brukar bli krångligt när de håller varann vakna och så blir båda övertrötta. Men får jag bara A att somna först blir det lättare. Hon slocknade runt 17. Ok, då är hon jättepigg när K ska sova. Så jag tog en chansning och la honom redan 17:45. Han vaknade ju trots allt redan 6 i morse. Läste tre böcker, släckte lampan. När somnade han? 18:14. Snacka om tur! Och A sover hon med, fortfarande.

Snart tror jag att jag ska gör makrill-mackor och varm choklad. Hade helst haft oboy, men vi har ingen.

Det blev te och makrillmackor. Och det luktade väldigt gott i katternas nosar, men de fick inget ändå. Jag vill ha all makrill för mig själv. Fast jag gav dem varsin kattvitamin, så lite snäll är jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0