.städa städa städa

inför jul. Faktiskt lite roligt. Gjorde knäck idag också, fast de blev väldigt mjuka. Ställde in dem i kylskåpet så vi får väl se hur de blir sen.
Men just nu behöver jag en paus!!! Mina ungar är otroligt gosiga och underbara och söta på alla sätt, men ibland så...
Först kissar K på golvet, han har slarvat otroligt med pottan ett tag nu, av någon anledning. Sen leker han i det och det är kiss överallt. K i duschen, men han får inte bada vilket blir ett utbrott. Sen ska jag tvätta golvet och hindra A från att gå i det, och sen bajsar hon, och när hon är färdigbytt så gräver hon i kattlådan. Dubbelsuck, tvätta händerna med tvål och byta om på henne för tredje gången idag, då hon innan spillt välling på sig och ätit yoghurt med hela kroppen.

Så nu tar jag en paus i 30 minuter. Sen blir de lite leksaksplock och dammsugning. Sen är det bara torka golvet kvar.

A är trött nu, men svårsövd, jag har slutat amma henne på dagen. Så pausen tar visst slut nu för jag får nog gå och bära en stund.

Kommentarer
Postat av: tiny

haha, det lät lite jobbigt. ((: Men pussa ungarna från mig. (:

2007-12-19 @ 21:07:08
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0