.julfest


Idag var det julfest på dagis och K var en söt liten tomte med ljus i handen. Synd bara att alla jättelånga föräldrar ställde sig och trängdes längst fram så vi såg ingenting alls. Tills jag fick nog och trängde mig fram med kameran i högsta hugg och äntligen fick se en liten glimt av min son. Och lyckades knäppa några kort.
Sedan var det fika, dans runt granen och tillslut tomten och godispåse-utdelning.
Vi köpte 4 lotter och vann faktiskt två växter som stod i en ugnsform. Kul!!

Inga pepparkakor har blivit bakade än, men vi har iallafall gjort chokladkarameller och marknadskarameller.

K har en bästa kompis!!! R hade tittat efter honom en dag när han inte var där, och frågat "vart är min kompis?" "Vilken kompis?" "Min allra bästa kompis". Haha. De är såååå söta tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0