.julafton

Julafton blev en mysig dag. Vakna och kolla strumpan, K fick en ficklampa och A en gosedjursstruts. Frukost med risgrynsgröt, sedan ut en sväng, A fick gå själv ute för första gången. Knatade på och skrattade hela tiden, föll i lera och vattenpölar.
Mysig och god mat, sedan kalle anka och till sist gick P och köpte snus och då kom tomten!

K var lycklig och glad och sa saker som "jag älskar dig" till tomten. Alternativt sa han "det" men jag tror det var dig.
A blev jätterädd stackarn, och grät.

P blev glad för sina julklappar, och boken blev nog favoriten trots att jag var orolig att han inte skulle gilla att få en, han läser ju inte. Men den är verkligen hans typ (Iskallt och stenhårt - mina 20 år i Texas fängelser av Richard Flinga). Alltså han är intresserad av sådant.

Själv fick jag Pirates of the caribbean 3 (så nu måste jag köpa 2an också) ett mamma är bäst-örngott och två dataspel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0