.avslutar meningarna

1. Jag har insett att min senaste kyss var en födelsedagspuss till P

2. Jag lyssnar på mora träsk på cirkus från tv:n och P´s gitarr från bredvid

3. Jag pratar inte just nu

4. Jag älskar mina barn och P, och resten av familjen och catsen

5. Min bästa vän är P

6. Min första riktiga kyss var ganska fumlig

7. Jag avskyr när folk frågar frågor jag inte vill svara på

8. Kärlek är härligt

9. Äktenskap är något jag längtar efter

10. Någonstans, tänker någon på... något?

11. Jag kommer alltid att älska mina barn mest av allt i hela världen

12. Jag är hemligt förälskad i ingen alls. Min kärlek är inte hemlig

13. Sist jag grät var jag ledsen

14. Min mobiltelefon är ganska oanvänd av mig

15. När jag vaknar på morgonen kramar jag gosungarna

16. Innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna

17. Just nu tänker jag på vad jag ska svara på "någonstans, tänker någon"

18. Bebisar är underbara

19. Idag ska jag inte göra något, dagen är slut

20. I kväll ska jag sitta lite här, lägga lite barn, kolla lite film, sova litegrann

21. I morgon kommer jag städa

22. Jag vill verkligen vara jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0