.stulet

5 skulle
Skulle du vilja vara längre? nej
Skulle du vilja väga mer? nej, jag är nöjd
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? väldigt, väldigt ledsen och säkert arg över hela situationen och en familjebild som går i kras
Skulle du vilja ha sex med en kändis? nej
Skulle du vilja dricka dig full nu? nej


10 kan
Kan du röra på öronen? ja, med händerna
Kan du slicka dig på näsan? nej
Kan du kolla i kors med ögonen? ja, eller inåt med båda blir det ju...
Kan dina föräldrar lita på dig? ja för det mesta *s*
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? ja, när jag sover... annars pratar ja med kidsen och mig själv
Kan du vara på fest utan att dricka? ja
Kan dina vänner lita på dig? ja
Kan du tänka dig att pierca naveln? nej det vill jag inte
Kan du suga? menar du snask eller snusk? ja...
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja, fast inte om jag gillar affären

15 har
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? nån gång kanske, när jag var liten. jag minns inte, vi säger det aldrig till varann, men vet att vi gör det ändå
Har du ett syskon? tre
Har du varit full den här månaden? nej
Har du någonsin haft sex med någon? någon vadå?
Har dina föräldrar ljugit för dig? alla ljuger
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nej då hade jag slutat svara på dem
Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej, slarvmaja
Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? jag har ett förhållande med en som är 8 år äldre,så... ja
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? ja, förr
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? ja, nån gång
Har du haft sex med mer än tre personer? ja
Har du ljugit på någon fråga än då? nej men förenklat svaren


20 vem

Vem är din bäste vän? P
Vem älskar du? P, K, A och övriga familjen
Vem hade du senast sex med? P såklart
Vem vill du bli full med? ingen tack
Vem är den bästa artisten? många
Vem pratade du senast i telefon med? P
Vem har du en liten crush i?ingen "liten" crush...
Vem är snyggast i världen? P
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? P eller mamma
Vem är snällast i världen? mina underbara barn
Vem är din bästa kompis? P
Vem vill du prata med? P
Vem sov du med senast? P och barnen
Vem såg du full senast? minns inte
Vem vet allt om dig? P
Vem kysste du senast?P
Vem kramade du senast? A
Vem kan berätta allt för dig? P
Vem kan du berätta allt för? P
Vem hatar du? ingen för tillfället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0