.en trött dag


Hon går längs med möblerna nu. I förrgår från ytterkanten på soffan till hörnet och idag längs med sängen.
De är påverkade av vädret idag, A bara sover, och K känns lite spak. Var är min busiga kille?

På tåget hem fick jag tji för att jag pratade med D om att direkttågen intercity är såååå smidiga med barnvagn. Två rullstolar, en barnvagn och fulla säten satte stopp. Fick ställa vagnen och ta barnen och sätta mig någon annanstans. Som tur var fanns det ett ledigt 2-säte i samma vagn. Sen var jag tvungen att byta K´s blöja- med en timme kvar tll gbg kunde jag inte låta det vänta. Men som tur var stod A´s vagn precis vid toalettdörren så jag satte henne i den och lämnade en liten glipa så hon kunde se mig och jag henne medan jag snabbt fixade med K på skötbordet, När vi var klara hade ingen snott våra platser heller.

Jag tror jag ska beställa lite böcker. Födelsedgsböcker till K och lite pocketböcker till mig. Jag är lite inne i en läsperiod. Just nu läser jag män som hatar kvinnor och den är superbra!


Kommentarer
Postat av: Denice

Fasen också ;-) För oss gick hemresan ganska bra, det stod till och med en uppfälld vagn vid bagagedelen, dock inet vår vagn - jag fick ju problem på grund av det. Men här är vi solidariska och klagade inte alls, hade ju själv kunnat göra samma sak.

2007-08-16 @ 08:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0