.sömnlös


Jag fattar inte. Båda barnen sov som stockar inatt. A ammade när vi la oss, en gång på natten och sedan inte förrän på morgonen. K gnällde till någon gång i sömnen men det var allt. Han vakande till framåt sjutiden men somnade om och vi gick upp kl 8. Men blev det någon sömn för mig? Nej!
Så oerhört irriterande. Jag la mig direkt efter Prison Break, och sen låg jag där...klockan blev 2.30 och sen somnade jag en stund och drömde. P kom in en timme senare och i låg och pratade eftersom han hjälpt grannen att fixa datorn och något blev mupp så de förlorade allt, något som inte ska kunna hända! Stackars dem...inte kul. Jag ska ta och bränna ut alla våra bilder snarast, för man VET aldrig. Kort på K finns utbrända men alla kort på A skulle försvinna om något händer, förutom dem jag har på nätet eller skickat till Tiny (se länkar om ni vill veta vem det är)
(Hoho, nu gör jag reklam för din blogg syrran!)
Sen somnade jag knappt om. Det är ju så typiskt att man inte kan somna när det är en så underbart bra natt.

Måste till biblan idag, sista dagen att lämna tillbaka böcker. Ska låna nya åt K. Så underbart att det finns bibliotek så man kan byta ut barnböckerna med jämna mellanrum. Att läsa samma bok 500 gånger är inte sååå kul...


Kommentarer
Postat av: tiny

Haha, schysst! q:

2007-04-24 @ 13:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0