.rymmarkatten


Igår rymde vår katt Knas.
K sov i sovrummet, jag satt vid datorn med en sovande A i famnen och P var inne hos grannen. Jag hör ljud från trapphuset och kollar mot vår dörr- som står öppen! Katten Tilda är halvvägs ute och jag ropar på henne så hon springer in. Jag hör prat och kattjam och tänker Var är Knas?
Letar igenom lägenheten lite snabbt men ser henne ingenstans.
Jag ska precis springa över till grannen när P och G kommer. Vi letar igen och sen går P och G ner i trapphuset. Efter kanske 10 minuter kommer de hem med en rädd liten katt. En annan granne hade råkat släppa ut henne, och de hittade henne tryckandes i en buske. Stackars lilla Knas.                                           
   image14









Rymmarkatten Knas




Kommentarer
Postat av: tiny

haha. stackars knas.. (: Tur att ni hittade henne!

2007-04-23 @ 16:08:10
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0