.min första lista men inte den sista

Favoritfärg: Svart
Framtidsplan: Förlova mig, gifta mig, utbilda mig, köpa hus, vinna på triss
Framtidsyrke: Författare
Tre prylar till en öde ö: En bra bok, godis och... är jag i nöd? Nödraketer
Är du vegetarian eller vegan? Kött är gott
Hur många har du kysst? För många
Hur många piercings har du? 7 i öronen (men bara 3 i) och 1 i läppen
Hur många tatueringar har du? Två - vill ha mer. Många mer.
Två saker du skulle vilja ha: Hus och en trädgård
Önskehångel: Johnny Depp som Jack Sparrow
Pommes eller mos: Hemlagat mos hemma, pommes om vi äter ute
Strand eller storstad: Storstad
Något alla vet om dig: Ingenting
Något positivt: Jag är nog snäll för det mesta
Något negativt: Ibland är jag inte snäll
Vad blir du glad av: Mina barn, min sambo
Vad gör du när du är ledsen: Gråter.
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar: Böcker, scrapsaker, kläder
Vad längtar du till? Sommaren
Favoritland: Nya Zeeland
Favoritstad: Får väl säga Göteborg
Favoritsnabbmatställe: Flintstones
Vad har du i glaset? Mjölk, vatten eller oboy
Favoritsagofigur: Rhodry
Favoritte: Forrest fruit
Favoritglass: Sandwich
Favoritdjur: Katter, vargar
En film som får dig att gråta: Krigarens själ
En film som får dig att skratta: Airheads
Vad är skönhet? Utsidan: Vackert långt hår. Insidan: Att bry sig om
Vad är lycka? Mina barn och min sambo, övriga familjen
Vad är sorg? Förlora någon
Om du fick en miljon? Skulle jag bli glad
När grät du senast? Förra veckan
När skrattade du senast? Nyss
Vad är du rädd för? Att något ska hända mina barn
Vem är du rädd för? Vem? Vad - spindlar. Otäcka små kryp
Favoritmat: En hel del, tortillas, lasagne...
Favoritdryck: Te, varm choklad, passionsdricka
Favoritalkohol: Öhhh...filmjölk?
Maträtt du avskyr: Svamp. Blä
Favoritgrönsak: Körsbärstomater
Favoritfrukt: Vindruvor
Grönsaker du avskyr: Broccoli, blomkål
Frukt du avskyr: Ingen jag ätit
Favoritplats att ha sex på: Där barnen INTE är
Vacker människa: Mina barn och min sambo
Klok människa: Jag såklart
Meningen med livet: Mina barn
Vad åt du till frukost: Mackor och te
Gillar du svarta kläder? Nästan bara
Vem hade du senast en seriös pratstund med? P
En oseriös? K
Svär du mycket? Alldeles för mycket
Största misstaget du begått? En sak som inte borde hänt som hände men lösningen var inget misstag
Har du pojkvän? Ja
Något du ångrar att du inte gjort? Säkert
Är du kär? Ja
Hur tidigt stiger du upp? 6-7
Gillar du att slåss? Ja, på datorn
Gillar du att kramas? Ja
Hur många timmar sover du per natt? 6 i genomsnitt
Saknar? Ja, många saker
Kan du stå på händer? Nej men jag kan stå på mina händer
Favoritserie? Prison break, house, top model, lost, dhw, medium, vänner
Senaste hångel? Med P såklart
bra musikvideo just nu? Inga, ska vara konserter
Bästa barnprogrammet: Bolibompa
Religion: Nej tack
Amerikanskt eller brittiskt: Skotskt

Kommentarer
Postat av: tiny

Kolla igenom min blogg, har säkert 1000 listor där. q: askul. haha

2007-04-11 @ 17:06:53
URL: http://tinys.blogg.se
Postat av: Denice

Skitkul =)

2007-04-12 @ 08:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0