.klantigt, P


Klantigt, klantigt, klantigt!
Ok, jag vet att han var jättetrött som fick gå upp runt 5 imorse. Så det är väl en god ursäkt. Men ändå, min arm värker och jag är sååå varm. Och jag hoppas han kommer hem innan kl 10.45 för annars är det försent!
Vad har då hänt?
P gick hemifrån imorse med fel nyckelknippa. Vi har två, varav i den ena sitter nyckeln till förrådet. I förrådet har vi barnvagnarna.

Vi gick inte upp förrän 8 idag (skönt) men då blev det lite stressigt med välling, blöjbyte, påklädning, dusch, leta efter borsten som alltid försvinner, väskpackning, väcka trött bebis som sov längre än vanligt... 
När jag precis ska gå ser jag att fel nyckel hänger i skåpet.

Nja, ingen fara än. Går ner och ringer på hos grannarna som också har nyckel dit. Ingen hemma. Går upp och ringer på hos G och E för att kolla om de har en nyckel, alternativt kan ta A medan jag bara springer ner till dagis med K. Ingen hemma. Ringer på hos en annan granne för att kolla om de möjligtvis har nyckel. Ingen hemma, men jag tror inte de har den nyckeln ändå. Sen fanns inget att göra. Bara ta A på armen och gå iväg.

Men det blev bara att lämna K. Efter att ha lämnat K på dagis skulle jag nämligen till öppen mottagning på bvc för att väga A som blir 7 månader  idag. Om P inte är hemma snart så går inte det, för den är mellan 10-11.30 och det tar en halvtimme för mig att komma dit.

Och NU belv jag ännu mer irriterad. Det ringde en människa från något "mijlöochnatur" som ville snacka i två minuter. Orka, jag vill äta frukost så jag sa att jag inte var intresserad. Människan riktigt stööönar och säger "åååh men natur och miljö som är SÅÅÅ viktiga frågor".
Jaja jag VET. Jag skyllde på A och sa att jag tar hand om naturen på mitt eget sätt. Blä för sådana jobbiga när man inte vill prata!

Kommentarer
Postat av: tiny

låter som en dålig start på dagen. (: Laddade ner blackmore´s nights version.. jättefin!!

2007-04-26 @ 12:40:25
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0