.en lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Vilken av dem?
Vilken svordom använder du mest: Helvetes, jävlar, skit, fitta, kukfitta...
Äger du en iPod:
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: K och A brukar vakna kl 6-7
Hur många resväskor äger du: Ingen, men jag har en av mammas här
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Nä, använder aldrig flip-flops
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica, ibland coop, ibland willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Ja
Har några av dina vänner barn: Ja
Har någon någonsin kallat dig lat: Haha, ja och jag gör det själv med.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Ingen, brukar lyssna i datorn
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Vanlig till middag, varm choklad på kvällen
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nej
Vad åt du till middag: Igår var det klyftpotatis, kotletter, ärtor och brunsås
När var senast någon stötte på dig: Ingen stöter på mig, jag är upptagen
Använder du huvtröjor: Ibland
Kan du vissla: Ibland
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Nej
Vem var den sista som ringde dig: Mamma
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Flumride, bergbanan, top spin (på liseberg)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Ja såklart
Vilket riktnummer befinner du dig i: 031
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja, det gör jag fortfarande
Hur många syskon har du: 3 stycken
Är du blyg inför det motsatta könet: Nej
Äger du några band t-shirts: Ja
När flög du senast: Hem från Nya Zeeland, år -99 tror jag det var
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 4 vanliga, en tripptrapp, en antilop
Läser du för skojs skull: Varje dag
Pratar du några andra språk: Inte som modersmål
Diskar du din egen disk: Ibland
Har du gråtit offentligt: Nja
Har du en stationär dator eller en laptop: Stationär, men laptop i lådan
Försöker du alltid lära dig nya saker: Om jag är intresserad
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar:
JA! Fler tatueringar.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten:
Nej, han borde alltid bjuda (haha)
Kan du kasta macka: Ja, ibland
Har du någonsin varit på Jamaica: Nej
Vad har du med dig in på bion: Godis
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Filosofi, svenska
Gillar du att flyga flygplan: Ja
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Finns många
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Nej
När sov du senast på golvet: Sover aldrig på golvet
Vilken är din favoritdrink: Vet inte, dricker aldrig drinkar
Gillar du din boendesituation: Ja, men vill hellre ha hus
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: 6-8
Äter du frukost dagligen: Ja
Är dina dagar fullbokade och stressiga:
Nej
Vilken är din favoritfrukt: Sura clementiner, Kiwi, vindruvor
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Gammal
Tror du på liv på andra planeter: Ja
Tror du att Gud är man eller kvinna: Tror inte på gud. Tror isåfall det finns många gudar, för det är roligare så.
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Vet inte, de tyckte väl det var fint
Gillar du senap: Nej
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Nej
Sover du på sida, mage eller rygg: Aldrig på rygg
Tycker du om att krama folk: Nja, beror på vem det är. Kramar gärna familjemedlemmar
Skulle du säga att du är trendig:
Nej, haha.
Äger du en digitalkamera: Ja, 2 st. En bra och en sämre
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Vet inte
Tycker du att du är attraktiv: Nja
Vad är du allergisk mot: Inget vad jag vet
Får du dåligt samvete efter du ätit kött:
Nej, kött är till för att ätas
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Robin eller Joar

Kommentarer
Postat av: tiny

Hade du hetat joar? q: Har mama sagt det, eller är det vad du velat heta? haha

2007-04-18 @ 11:31:46
URL: http://tinys.blogg.se
Postat av: Xlii

Haha mamma har sagt det när jag frågade en gång! Jag hade INTE velat heta det *s* Tur jag blev tjej.

2007-04-18 @ 11:41:40
URL: http://xlii.blogg.se
Postat av: Denice

Usch ja, vad kul och jobbigt. En ny lista som jag måste sno. Och C som hasar omkring i soffan. Coolt med Joar, det enda mamma har sagt till mig är Robin =)

2007-04-18 @ 15:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0