.en lista igen

Hur bor du: En trea på 77 kvm
Hur och vart vill du bo i framtiden: I ett hus eller lägenhet med 4-5 sovrum och trädgård
Brukar du komma i tid: Ja, oftast tidigare än i tid. Jag är långt ifrån tidsoptimist
Vad hade du i din mun senast: Godis... (hoppsan!)
Har du bra kondition: Haha nä...
Hur lång är du: 164 cm
Hur känner du dig just nu: Trevligt välmående
Hur upplever du dig själv som person: Schysst och snäll, lite enstöring
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Kan du laga mat: Ja, men ingenting avancerat
Vad jobbar du med/pluggar du: Inget, jag är föräldraledig
Vad har du på digTröja, byxor, trosor, strumpor
Hade du en bra kväll igår: Ja den var helt okej
Vilket är ditt senaste inköp: Framkallade lite kort häromdagen
Din favoritdryck på morgonen: Te
Projekt just nu: Kanske att städa garderoberna, mapparna, sekretären och balkongen
Vilken tid gick du upp idag: 8, underbart härligt
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Nej jag tror inte det
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringskassan
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Senaste alkoholintag: Oj... länge sen. 3½ år sen tror jag
Har du haft mörkt hår:  Ja
Är du morgonpigg: Nja... jag tvingast vara det *gäsp*
Vem snackade du med senast: A
Stjärntecken: Jungfru
Varm favoritdricka: Te och varm choklad
Alkoholhaltig favoritdricka: Nej
Hånglade du med senast: P såklart
Saknar du någon nu: Ja, K som är på dagis
Vilka språk kan du prata: Svenska och engelska
När fikade du senast: Någon vecka sedan
Jag får ont i magenIbland
Senast sedda filmen:
EdTV fast vi hann inte kolla färdigt. Senast klart-sedda filmen är nog Day after tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0